Werken bij

Op de Pro Rege School is er ook voor leerkrachten altijd wat te leren! Dus ben jij een gedreven leerkracht die houdt van uitdagingen, moderne onderwijsmethoden omarmt en zich graag blijft ontwikkelen? Dan zit je bij ons goed! Op beide locaties krijg jij veel begeleiding én de vrijheid om samen met een team van vakmensen het onderwijs nog beter te maken. Kom eens langs of solliciteer direct op een van onze vacatures.

Onwikkelmogelijkheden

Werk je bij de Pro Rege School, dan ben je in dienst bij AMOS onderwijs: dé plek in Amsterdam voor ambitieuze leerkrachten. Amos biedt je ontwikkelpaden in de breedte en diepte zodat jij je carrière in het onderwijs echt vorm kunt geven. Op de Amos Academy spijker je constant je kennis bij. Meer weten? Check Werken bij Amos.

Opleidingsschool

De Pro Rege School is een opleidingsschool en we werken daarom ook regelmatig met stagiaires en zij-instromers. Interesse? Laat het ons weten!

Openstaande vacatures

Mocht je interesse hebben om te werken bij Amos? Klik dan op de link hieronder.

Werken bij amos!

Pro Rege School Hemsterhuis