Voor ouders

Iedereen is anders. Zo ook onze ouders. Elke dag ontmoeten we hen in onze school. Ouders met diverse achtergronden, nationaliteiten en overtuigingen. Het maakt onze school tot wat zij is. Een fantastische school, waar iedereen elkaar leert kennen, waar mensen samen komen en elkaar herkennen in de wens voor hun kind! Waar ouders hun ideeën mogen delen, mee kunnen denken en samen optrekken.

Samen voor uw kind

Een goede band met de ouders van onze leerlingen is voor ons heel belangrijk. Want als wij samen optrekken en opkomen voor uw kind, kan hij of zij zich het beste ontwikkelen. We staan daarom altijd open voor uw mening en hulp. Spreek ons aan en deel uw ideeën met ons. Is het bij binnenkomst druk in de klas? Plan een afspraak in met de leerkracht. We spreken u graag!

Maak uw kind trots!

Op onze school zijn ouders lekker actief! En dat vinden wij maar vooral onze leerlingen fantastisch! Want niets is leuker dan een actieve vader of moeder die meehelpt in de klas of tijdens een uitje.