6 november 2018
6 november 2018

Rennen voor het schoolplein

Een nieuw schoolplein, dat wilden de kinderen heel erg graag! Zodat het toch best saaie, betegelde plein een plek werd waar je van alles kunt beleven. Kunt rennen en verstoppen, kletsen en spelen. De plannen lagen er, nu het geld nog! We hadden wel een potje, maar we hadden ook grootse plannen. Daar wisten de kinderen wel raad mee! Tijdens de sponsorloop renden ze fanatiek rondjes en verzamelden geld voor het schoolplein.

En dat was niet alles! Want wat hebben ze hard gewerkt, die leerlingen van ons! De mooiste initiatieven ontplooiden zich. Een ondernemer is er niets bij! Van smoothies maken tot een carwash, het inzamelen van plastic flessen, de verkoop van zakjes geluk en een kunstexpeditie in de hal van onze school. En uiteindelijk is het gelukt! Voldoende geld hebben de kinderen opgehaald! Wat zijn wij trots.

Van een tegelplein naar een groene oase. Mooi toch?