Vakexperts voor de klas
Vakexperts voor de klas
14 oktober 2019

Zomerfeest 2019

We kunnen op de Pro Rege School hard werken met elkaar, maar ook heel goed samen feestjes vieren. En dat was te zien tijdens het zomerfeest 2019! Wat heeft iedereen zijn best gedaan om er een superfeestje van te maken. Samen met Brood & Spelen, ouders, leerkrachten en groep acht leerlingen toverden we onze schoolpleinen om tot feestlocatie.

En wat was er veel te doen. Overal waar je keek, gebeurde wel iets. Het nieuwe schoolplein werd officieel geopend, grote bekers werden ontvangen door de winnaars van de debatwedstrijd. Onze school werd uitgeroepen door Gezonde School door Jump In. Er kon gedanst worden (en hoe!), spelletjes gespeeld, gegeten, gedronken. Je kon met je bff's op de foto in de fotobooth, springen op het springkussen, levend tafelvoetballen, touwtje trekken, boogschieten, je laten schminken, je handen prachtig laten schilderen met henna.

Wat hebben we genoten van alle leerlingen, ouders en teamleden die zo goed hebben meegeholpen en gefeest! Iedereen superbedankt voor dit mooie feest.

Wil je nog even nagenieten? Check onze After Movie 😎!