Visie & Missie

WE ZIJN ER OM TE LEREN

Dit geloven wij:

Wij geloven in vertrouwen.
Als basis om te kunnen leren
en als start om te geloven in jezelf.

Wij geloven dat kwetsbaarheid leidt tot kracht
en je het meeste leert van je eigen fouten.

Wij geloven in een open houding,
omdat je daarmee meer ziet, beter begrijpt en verder komt.

Wij geloven in het leggen van een sterke basis.
Als voorwaarde om veilig uit te kunnen vliegen.
Om vol vertrouwen verder te kunnen gaan.
Op zoek naar het volgende dat jij wilt leren.

Wij geloven in jou!

Dit zijn onze waarden

OPEN

Op de Pro Rege School is iedereen altijd van harte welkom!

We zijn eerlijk tegen elkaar en tegen onszelf. We vertellen waar we goed in zijn, wat nog beter kan en wat we nog kunnen leren. Bang om fouten te maken zijn we niet. Deze geven we gewoon toe. Want juist daar leer je van!

We kijken met een open blik naar elkaar en zijn alert op aannames. Want met aannames komt niemand verder.

Nieuwe ontwikkelingen, daar houden wij van en dus staan wij open voor nieuwe ideeën. Van kinderen, van ouders en van elkaar. Want we leren altijd graag bij.

BETROKKEN

Op de Pro Rege School willen wij oprecht het beste voor elk kind. Daarom kijken wij heel goed naar kinderen en zien wij hen!

Wij zijn geïnteresseerd in ieders mening en laten dit zien! Wij luisteren naar elkaar en zijn hier goed in.

We werken samen met onze kinderen en hun ouders want samen weet je altijd meer. Bij alles wat wij doen staat het welbevinden van de kinderen voorop.

OPTIMISTISCH

Wij geloven in kinderen en denken altijd in oplossingen. Je bent op school om te leren, dus leren wij een kind juist te kijken naar wat hij al kan en benadrukken het woordje nóg als hij iets nog niet kan. Wij houden van een grapje en delen met plezier onze kracht en goede ideeën met elkaar. Wij benaderen elkaar altijd positief, want dat werkt beter en is gezelliger bovendien. Bij ons op school mag je trots zijn op wat je bereikt. Wij zijn in elk geval trots op jou! En wat wij echt fijn vinden? School. Want wij vinden leren leuk.

Benieuwd naar ons verhaal?
Je leest het hier.

Met eigen ogen zien?

Kom langs!

De gegevens die u hier invoert, gebruiken we uitsluitend om eventueel eenmalig contact met u op te nemen over de open dag op de door u gewenste datum en locatie.